PL

Badanie Zadowolenia Klienta

Zbliżająca się końcówka roku to okres, w którym wykonujemy w naszej firmie coroczne badanie zadowolenia klienta. Badania satysfakcji klientów to proces oceny zadowolenia naszych klientów z przeprowadzonych zamówień.

Dzięki temu badaniu mamy możliwości:
• Poszerzenia obecnie dostępnej oferty
• Dopasowania produktu pod indywidualne potrzeby klienta
• Modernizację procesu zakupowego
• Modernizację procesu produkcyjnego.

W tym Badaniu oceniają Państwo zarówno produkt, jak i prace naszego działu handlowego, proces zakupowy oraz proces dostawy.

Zeszłoroczne badanie klienta oraz zebrane w nim opinie pozwoliły na podjęcie decyzji, o rozwoju parku maszynowego w naszej firmie, dzięki czemu mogliśmy efektywniej zrealizować plany produkcyjne na rok 2022.

Dlatego zachęcamy wszystkich naszych klientów do udziału w naszym Badaniu Zadowolenia Klienta.

Weź udział w Badaniu

Ta strona korzysta z plików cookie i prosi o podanie danych osobowych, aby poprawić komfort przeglądania.This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.