Badanie Zadowolenia Klienta
Zbliżająca się końcówka roku to okres, w którym wykonujemy w naszej firmie coroczne badanie zadowolenia klienta. Badania satysfakcji klientów to proces oceny zadowolenia naszych klientów z przeprowadzonych zamówień.
Dzięki temu badaniu mamy możliwości:
• Poszerzenia obecnie dostępnej oferty
• Dopasowania produktu pod indywidualne potrzeby klienta
• Modernizację procesu zakupowego
• Modernizację procesu produkcyjnego.
W tym Badaniu oceniają Państwo zarówno produkt, jak i prace naszego działu handlowego, proces zakupowy oraz proces dostawy.
Zeszłoroczne badanie klienta oraz zebrane w nim opinie pozwoliły na podjęcie decyzji, o rozwoju parku maszynowego w naszej firmie, dzięki czemu mogliśmy efektywniej zrealizować plany produkcyjne na rok 2022.
Dlatego zachęcamy wszystkich naszych klientów do udziału w naszym Badaniu Zadowolenia Klienta.